Wednesday, April 27, 2011

SamBunGAN HSNZ....

cERIta disambung.....

Selepas mendapat no daripada awek kaunter... Aku pun bergegas ke KLINIK ORTHOPEDIK... Aku pun masuk ke dalam klinik tersebut.... Yang canggihnya... Aku masuk tak susah nak buka pintu.. Pintu buka dengan sendiri... Tak payah nak bazirkan tenaga......

Selepas menjejaki ke dalam klinik.. Aku tak taw nak buat apa... Aku pusingkan kepala aku 180 darjah... Apa yang aku nak buat???... Nak pergi kaunter ataupun duduk jer.... Aku membuat keputusan untuk duduk di atas kerusi.... Duduk tak samapai 5 minit.. Aku pun mengambil keputusan pergi dekat kaunter.... Aku bagi lah surat kepada kakak kaunter... Dia ambik surat  aku... Dan die suruh aku duduk dan tunggu no....

Starting no kat papan eletronik.... 239... selang 2-3 minit... 230.... Mana semakin berkurang??? Tersalah coding dalam hati aku...... Tunggu dengan kesabaran... Tepat pukul 12.32 pm... Tiba lah giliran aku.... 
Aku pun menuju ke bilik no 7 dengan harapan dapat doktor yang lawa.... Setiba di situ... HAMPEH!!! Dapat doktor yang sarat mengandung.... Nak wat cam mana... Tak ada rezeki... Die pun membuat peperiksaan....

Selepas pemeriksaan dilakukan.... Doktor memberitahu berita yang begitu sedih kepada diri aku... Die memberitau aku supaya berhenti dari bersukan.....



1 comment:

jaya jr said...

haha,abih laa mu sin