Friday, June 10, 2011

ular....................

langkah nikmat nyer tido itu dengan mimpi yang indah....
Alangkah takut nyer tido itu dengan mimpi yang seram.....

SERAM!!!!!
kERAP kali berlaku dalam mimpi aku.... boleh dikatakan setiap bulan...
Ada jer yang tak kena disebalik mimpi yang telah dialami.....
Banyak persoalan yang bermain dalam minda.... sehingga malas dah nak cari jawapan yang betul dan tepat....


Yang paling latest adalah pagi takd... dalam pukul 5.....
Tiba2 jer aku sedar aku berada di tengah2 dorm... Dengan keadaan jantung yang berdegup kencang seperti mahu berperang dan peluh
mengalir hingga ke pipi...... Aku bermonolog sendirian..."MEngapa aku berada disini????" Segenap aku memikir... aku telash mengalami
mimpi yang tidak seberapa seram... DALAM MIMIPI... aKu telas ternampak seekor ular sawa yang besar sedang menjalar pada seluar aku yang
digantung berdekatan dengan alamari.....
Secara spontan badan aku ingin menjauhi ular itu... dan berlari keluar dari bilik aku.......

Setelah jiwa menjadi semakin tenang.... aku memberanikan diri untuk membuka lampu dalam bilik aku... dan melihat sama ada ular sawa itu
wujud ataupun fantasi......setelah lampu dinyalakan... aku mendapati ular sawa itu hanya lah mimpi......

Telah banyak mimipi yang aku alami berkaitan dengan ular....
Dah macam2 ular muncul dalam mimpi aku.... yang paling takut ada ular tedung......

Sekian kerap kali aku bermimpi... aku ingn mengetahui petanda mimpi tersbut....
Aku pun search dalam google berkaitan mimipi ular.....

Rmai yang mengatakan kalau mimpi ular nin::::

1)Jodoh dah samapai=Tapi sekarang tak ada awek pun...

2)ramai peminat=tak jadi artis pun... follower blog pun tak ramai....

3)kawen lebh dari satu=nin yang nak sgt... hehehehehehe.....

mcm2 lah google nin... ish2.......

Aku pun tanya lah salah sorang kawan aku yang belajar ilmu perubatan... die kata ada beberapa petanda diganggu oleh jin...
Antara nyer:

1)Mimpi ular:inilah yang aku kerap alami dalam hidup.
2)mimpi org mendukung anak....

Cara nak atasi::::

Maen surah al-baqarah sehingga terjaga dari tdo.... Jin-jin dan syaitan-syaitan sangat takut kepada surah al-baqarah.....

Cuba dan fahamilah.....

No comments: