Friday, July 15, 2011

Dicintai Mencintai


Dicintai

Ramai org yang suka dicintai.Lebih2 lagi wanita... Dicintai adalah megharapkan orang menyukai kita...
Orang yang dicintai mesti berasa seronok... kerana ada org yang suka kat die.... tapi.. ada jugak yang berasa sebalik nyer... rimas lah.... kerana merasai dirinya dikejar bayangan cinta.... kebanyakan yang dicintai adalah dalam kalangan yang top... cantik... menawan....seperti NUR FATHIA... hahahaha.... kalu laki lak... yang smart... sasa..... banyak duit.....

Inilah keadaan orang yang dicintai... Rimas kan?????



Mencintai
Mencintai seseorang adalah perkara yang sgt pedih... jikalau cinta tak berbalas.... mencintai boleh dikatakan suka kepada seseorang sehingga sanggup berkorban apa sahaja.... tapi zaman sekarang tak ada lah sapa berkorban apa sahaja... berkorban harta pun tak mgkin.... Yang terlibat dalam kalangan ini,senang sangat nak dapat penyakit angau.... mandi tak basah... makan tak kenyang... tido tak lena.... dah jadi org giler lak....

Apabila cinta tak terbalas... hati pasrah... jiwa runtuh......


Apabila dicntai dan mencintai bergabung.. wujud lah kebahagian dalam pasangan... lebih2 lagi yang sudah kahwin........

Mencintai+dicintai=kebahagian...

14 comments:

manja said...

"Mencintai seseorang adalah perkara yang sgt pedih... jikalau cinta tak berbalas"

sngt stuju ngan ayat tu....huhu

husin said...

hahahhha... mmg pun...

mA!sAra said...

mencintai mmg tk salah tapi kalo tk dbalas..sakit tu..:)

cik najihah said...

lebih baik dicintai dari mencintai

husin said...

maisara:betul2.... lbh2 lagi yg ditolak bula2....

cik najihah:ish2.... mesti pernah kan

Syera Cullen said...

wow.dalam hati ade taman ye.hehhe

harrazdani said...

biasa laa duia sekarag...dah kurang cinta yang betul2 cinta...sekarang banyak cinta nafsu nafsi...

p/s; thanks singgah harrazdani brooo...

husin said...

syera:taman yang kian layu....

harrazdani:betul3..

Suhazli said...

kalau aku la bro kan..aku nak utk dicintai..boleh?biar cinta cari aku..haha jahat gile kan?

husin said...

suhazli:perempuan sekrg jual mahal...

muz said...

haha...mode admin dah jiwng ne...

missina said...

betul2,,dlm bnyk2 cinta,,,cinta tak terbalas yg paling sakit,,,huhuhu

Anonymous said...

tube berkata2 :

parok doh usin...hahahaha

Aku Bah Nie Imah said...

cinta mencintai..jalinan kasih yg bahagia ^__^