Tuesday, July 5, 2011

Dumb Bell.....

Ramai org kata.."kalu senang nak jadi tough guna lah dumb bell untuk exercise"...

Di mana aku mahu mencari dumb bell???

Beli???
-Duit scholar aku dah hbs.. nak minta sponsor org laen.. memg gerenti tak akan dapat... bingung2....






Aku pun menflash ingtkan aku melalu "intersect 2.0"... aku pun teringat kata2 kawan aku...... 

Mamat berkata"Mg cari bata jer... wat angkat... lama2 katang lah"......

Apa lagi.... aku cari bata n jadikan alternatif baru mengganti kan dumb bell..... jikalau ada duit... maka dumb bell akan ku beli.... tapi.... hasrat nak beli DSLR kena utama dulu.......


My DUMB bell




4 comments:

jaya jr said...

sapok smart dumbell mu sin..haha

husin said...

mg patt wat gtu gop mat

Syera Cullen said...

hahah agree!!! sumpah semart ~
ni la yang dikatakan mesra alam ~ saya sokong

husin said...

syera.... thanks.... kitar semula.... hehehhehe