Tuesday, December 14, 2010

Lawatan ke IIUM HEALTH CARE............

Hari ini dalam sejarah........ sejarah baru dicipta........ Sejarah nyer ada lah menjejak kaki ke IIUM HEALTH CARE.......
Sebelum ini tak pernah p pun ke IIUM HEALTH CARE ataupun org panggil klinik.......
Tetapi tiba2 jer hari nin tergerak untuk menjejaki klinik UIA...... Itu pun kawan yang ajak.... Kalu tak.... mmg tak akan p pun.... Maklum lah pemalas sikit.... Lagi pun tak ada sebab pun nak p klinik...... 
Masuk jer dalam klinik.... PERGHHHHHH...... Sejuk giler..... ada air-con... bleh jugak sejuk kan badan...... kawan pun nak p lah daftar.... tapi ramai giler orang....siap kena ambik no...... macam ptptn.... sapa tak jadi nak p daftar.... ramai jugak org sakit..... 
Duduk seketika dalam klinik tu..... sambil tggu kawan habis kelas....... lepas dapat mesj kawan... terus bla.... takt dihambat oleh dr...... hahhahahahahahha...........
 Ini lah pintu masuk..... Pintu ini perlu ditarik supaya dapat dibuka....... jika anda semua tolak.... maka tak terbuka lah pintu ini..... INGAT!!!!!........
Satu lagi.... handphone tidak dibenarkan...... paling kurang pun silent.... hehehehhehe......


Gambar di atas menunjukkan keadaan di dalam klinik yang dipenuhi oleh pelajar2..... kepada pelajar2 tersebut, sabar lah menunggu giliran anda..... SABAR SEPARUH DARIPADA IMAN......

Kepada sesiapa yang ada dalam gamba tersbut.... minta maaf lah kerana tidak minta izin.....

2 comments:

jaya jr said...

haha,bukan x g klinik sebab malas..sebab nikmat sihat tu ade lagi..xkan sihat2 pon nk g klinik jgk..bingung juruacara kat klinik..haha

noname said...

btul gop....... hahahhaha.... alhamdulillah sihat lagi