Monday, December 6, 2010

RESULT..................

apalah nak jadi ngan result nin.... disebabkan result lah line jadi bz gile...... disebabkan reslt jugak lah ada org sapa tak berhenti nak nangis.... result jer...... tapi result ini adalah satu yang bermakna.... menunjukkan titik tolak usaha seseorg..... sebagai manusia kita tidak lari daripda menghadapi ujian.... sebagaimana pelajar ipta yang selalu menghadapi peperiksaan.... selepas peperiksaan.... maka result lah kuar.... saat yang dinantikan oleh semua pelajar.....

Banyak jugak aku belebel.... hahahahhaa..... berbalik pada result......

Aku buka jer fesbook... adalah komen2 pasal result.... bleh dikatakan semua org tulis lega.... lebih2 lagi POK NICK DOL..... lega gapa taw... lega lulus kot...... doh ramai yang on9... lebh2 lagi budak uia..... ada festival ker dalam fesbook.... kalu ada nak join gak.........

Berbalik pada diri aku..... aku try lah naj bukak jugak reslt nin.... tapi tak taw laman web apa... punya lah cari kat iium laman web... maka dengan itu berjumpa lah aku dengan si laman web..... tak lawa mana pun.... cukup makan..... Aku cuba nak bukak jer.... PAGE ERROR!!!!!!!!..... nin bt aku tak semangat.... morale down..... dengan pasrah nyer.... aku pun ttp laptop aku.... jadi tak tengok lah reslt tu..... baek aku smbhyg.... lagi bgs..... dalam perjalann nak ambik air sembahyang..... aku lalu lah depan bilik adik aku.... aku tanya die sama ada internet ok ker tak,,,,, die kata ok.... jadi aku pnjam lah laptop.... aku pun bukak.... fuh..... bleh bukak.... ALHAMDULILLAH..... bersyukur kepada ALLAH...... 

Akhir kata..... kepada kawan2 ku yang berjaya.... TAHNIAH.... dan disebalik nyer.... cubalah yang terbaek sem akan datang..... kita sama2 lah usaha.........

CERITA DAH TAMAT........ tggu lah kisah laen pulop........... Wassalam........


No comments: