Sunday, December 5, 2010

TAKRAW VS BOLA SEPAK

Hari ini bermulanya episod di antara takraw dan bola sepak.Fikiranku bingung untuk membuat pilihan sama ada bola sepak ataupun takraw.Fikir2 balik,nak maen takraw kan tak pandai mana. Timbang bola pun tak cukup 10 kali.Dengan perasaan penuh yakin aku pilih maen bola.Dengan semangat yg waja,trn lah awak seperti biasa.Turun dalam pukul 6.20 petang.... HAMPEH!!!! Tak ada org.... Bola pun tak ada... Jadi nyer kena tggu lah sepuluh minit. Dalam hati aku, baek aku maen takraw... awal sikit... tapi nak wat cam mana nasi telah jadi bubur.... Malas lah aku nak balik tukar kasut..... Tggu jer lah sapa musang berjggt..... Dalam 6.40 jugok dapat bermain....... Bila masuk padang, ada ker suruh aku jadi keeper.... dengan mata rabun..... nak tangkap bola tggi susah.... nak pakai contact lens tapi malas nak p beli.... aku maen tendang jer..... hahahhaha..... Bukan reti pun nak wat skill.... Maen dalam 10 minit pasukan aku sumbat gol... Maka tak payah lah pecat baju..... Tak yah tunjuk 16 packs........ hahahahhaha..... Tiba-tiba.... Ada sorg pemain pihak lawan dop puas hati.... padahal pasukan die kurang sorang jer.... die mintak 2 orang.... dah playmaker n striker pasukan aku..... letih aku kena bertahan kubu terakhir..... last2 lepas jugok satu gol.... mujur tak bolos 4 gol.... sakit urat dibuat nya..... Esok aku buat keputusan nak maen takraw... nak jadi killer.... gulung maut...... harap2 tak ada yang mati.......

No comments: