Monday, July 11, 2011

Cikgu Praktikal

Duduk termendap kat depan lap top membawa aku ke zaman silam.... Zaman persekolahan... Masa tu aku darjah 4...... First time aku diajar cikgu praktikal... kerana perkara ini dah lama... aku tak ingt nama cikgu praktikal tersebut... Cikgu nin baek giler.. Kdg2 tu aku p lepak umah die... Cikgu perempuan... nak kata lawa.. bleh tahan lah... sekrg nin aku tak taw die ada kat mana... Teringt kah die lak..... mgkin die dah kawen... jgn nebeng sangat... nanti maroh suami die.....



         

Masa aku darjah 5... ada jugak cikgu praktikal... cikgu praktikal yang ini cantik tapi tak spoting... dop rok lah lagu nin.....   Asyik masm jer.... aku nak tegur pun tak berani..... yang aku parok sekali masa  die menulis satu memo pertanyaan... dah aku tulis mengarut..... zaman budak2.... Parok giler aku masa tu...  

Ada cikgu praktikal mesti ada jamuan perpisahan... ciap ada kek... dah jamuan free of charge...
Untuk menghargai jasa die.... maka dengan itu aku pun bg hadioh.......

Kepada bakal-2 cikgu... jadi lah cikgu yang spoting..... hahahahhaha....                                                                                                                        

9 comments:

ked said...

ni entry lam loghat ganu ke?ahaks

aku igt ag dlu ad sowg cikgu gnti ni..die aja aku mase drjh 3. ensem glerrrr!! ble die lalu je,,aku rse cm nk pgsan sbb wangi sangat. skang ni da jd artis da mg taw..

nak taw spe? hazamin in team..hehe

Chempaka Sari said...

saye sangat spoting. tp ikut time ler...

husin said...

ked:yer ker???? patt lah pengsan

chempaka:kena ikut time jugak ker??

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

parok apa itu..?

NadiRah said...

erk..thun dpn nad stat prktikal..huhuhu..
hope jd ckgu spoting lah ek..kih3

Dhiya Fariza said...

setujuu hehe

husin said...

parok??? tgk vocab ganu....

nadirah:spotg baru anak murd syg...

Dhiya Fariza:thanks

CikMiMiey said...

hahaha .. rindu pulop nok blajo ngan cegu cegu praktikal lagi ... hoho

husin said...

cikmimiey:tulah....